2014. június 21., szombat

Pupusas

Ezt a receptet már régen ki akartam próbálni gluténmentesen. Gabriella receptjét használtam ötletnek.


Hozzávalók:
30 dkg Nutri Free Mix Per Pane
1 tk sütőpor
1 mk só
0,5 dl olaj
kb. 1,6 dl víz

A tészta hozzávalóit összegyúrtam, és félretettem, amíg elkészült a töltelék:

5 dkg bacon szalonna
10 dkg sonka (nálam Gála sült sonka)
1 főzőhagyma
10 dkg reszelt sajt
3 ek tejföl
fokhagymasó, só, bors

A szalonnát, sonkát és hagymát megpároltam, belekevertem a tejfölt, reszelt sajtot és a fűszereket.

A tésztát 6 részre osztottam, vékonyra kinyújtottam, rátettem 1 ek tölteléket és behajtogattam a széleket, téglalap alakúra formáztam, széleit picit összenyomkodtam. Pici olajjal megkent felforrósított teflon edényben egy-egy oldalát 2-2 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések: