2014. augusztus 25., hétfő

Lenmagpelyhes bagett

Anikótól kaptam az ötletet, hogy a sütés előtti napon összekevertem a GM lisztet a vízzel. Nagyon finom bagett készült így.
Hozzávalók:
20 dkg Nutri Free Mix per Pane
2 dl víz

5 dkg tápióka keményítő
1 tk konjac liszt
2 ek lenmagpehely
0,5 dl langyos tej
1 mk cukor
1 mk só
1 dkg élesztő
Előző este összekevertem a 20 dkg Nutri Free Mix per Pane-t 2 dl vízzel. A keveréket hűtőbe tettem. Másnap kivettem a hűtőből és egy fél órát hagytam szobahőmérsékletűre melegedni, majd hozzáadtam a többi hozzávalót és jól kidagasztottam a tésztát. 15 percig pihentettem. Riszlisztes deszkán finoman árgyúrtam, három részre osztottam a tésztát és megformáztam a bagetteket.
Bagettsütő lemezre tettem és 40 fokos sütőben egy órát kelesztettem. tetejét olajjal lekentem, bevagdostam és dekorsóval megszórtam. 180 fokra felemelt hőmérsékleten 20 perc alatt megsült.




Nincsenek megjegyzések: