2008. december 21., vasárnap

Tárkonyos raguleves

Hozzávalók:
40 dkg filézett csirkemell apró kockákra vágva
1 hagyma
olaj
rizsliszt
15 dkg zöldborsó
25 dkg gomba
2 sárgarépa
1 l. húsleves
só, bors
2 dl tejszín
1 kk. keményítő
petrezselyem, tárkony

A húst kevés sóval meghintem, rizslisztbe forgatom, kevés olajon világosbarnára sütöm, majd félre teszem.
A gombát vékony szeletekre vágom, az apróra vágott hagymán megpárolom, sóval, borssal ízesítem, és ezt is félre teszem.
A sárgarépát nagy lyukú reszelőn lereszelem, majd kevés olajon rövid ideig párolom, felöntöm a levessel, ha felforrt, beleteszem a zöldborsót, sóval ízesítem, ha megpuhult, hozzáadom a párolt gombát, és a húskockákat. Ha felforrt, behabarom a keményítővel elkevert tejszínnel, éppen csak forráspontig hevítem, a vágott petrezselymet, és tárkonyt ekkor keverem bele, és már tálalhatom is.
Én imádom…
Próbáljátok ki, akár ünnepi alkalmakkor is, de hétköznapokon nekem laktató egytálételnek is megteszi.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: